Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~rammar | użytkownik

imię i nazwiskoRobert Mucha adresWrocław zarejestrowany18.06.2008 @00:37:49 ostatnio na stronie26.09.2014 @21:33:10

Zabawę z fotografią zacząłem całkiem niedawno, jeśli mam jakiś pomysł to staram się uwiecznić to przez obiektyw na matrycy

,,Życie i praca stają się tym samym" - Gen. Choi
"...Ból jest tymczasowy, duma jest wieczna..."
"Płacz na treningu, śmiej się podczas walki"
"Nikt nie jest dobry przez przypadek"
"Padam aby powstać, wstaję aby walczyć, walczę by wygrywać"
"I klęska może być zwycięstwem - jeśli przyjdzie w porę"

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwrobertmucha.prv.pl Gadu-Gadu6362356
digarty33 komentarze118 posty na forum14

komputer / sprzęt
ND40 | N 18-55, K0,7 | N VR 55-200 UV | tablet & różne inne szmery bajery | statyw | głowica QTVR | plecak / torba

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~JaraszMnie    31.12.2009 @10:09:08
dobra dobra może i masz racje . koniec tematu ;D
~JaraszMnie    29.12.2009 @11:44:29
Hmmmm , ja byłam w wkdsw .
Ale tak jak mówię, to nie dla dziewczyn ;P
~JaraszMnie    28.12.2009 @20:47:15
aaa tak sie właśnie domyślałam , ja byłam na obozie TKD .
Ale tak na co dzień nie trenuje , to nie dla mnie ;D
~JaraszMnie    27.12.2009 @18:44:37
Dzięki za dodanie do obserwowanych.
Świetne masz prace.
Co do profilowego , TKD ?
~matras    05.06.2009 @15:08:38
Dzięki
~imagesport    02.05.2009 @21:13:52
w ktorym miejscu konkretnie odbywały sie te zawody w driftingu?
_______
Moja strona poświęcona żużlowi i rajdom
http://www.image-sport.net
~qbq    07.04.2009 @00:29:25
ale byki....sorki......
~qbq    07.04.2009 @00:28:52
bylam na tzw....szkoleniu...kadr mi sie spodobal....wiec cyknelam....
mialam malo czasu...siecze sie ze ten brak czasu...uwiecznilam.................tyle
~qbq    07.04.2009 @00:13:07
to foto robilam telefonem....i tak dumna z niego jestem
...................(ciche aaaaaa)
~qbq    06.04.2009 @23:43:33

~qbq    03.04.2009 @20:28:25
a co?...bom ciekawa?
~velaskez    03.04.2009 @03:21:49
Robercik, pozdrawiam starego kumpla z TKD. A skoro masz już Nikonka, nie tak jak ten błazen Tadrała, to zapraszam na http://www.nikon.org.pl chyba że już u nas jesteś.

Pozdrawiam,
Maciek [velaskez]
~Elzunia24    01.01.2009 @02:44:16
Dziekuje za komentarz Tak jest,zdjęcie było robione z ręki,szczerze mówiąc nie dorobiłam sie jeszcze statywu hehhe ale mam nadzieje ze jeszcze wszystko przede mną Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w 2009
~Zera    01.01.2009 @02:25:17
bardzo twórczy
~gb    01.01.2009 @02:18:20
w taki razie zrób tyle razy aż bedzie dobre conajmniej a potem wrzuć na da.
~jadociebie    26.12.2008 @13:38:48
to jak jest jednolite tło to się kombinuje,żeby wyszła ciekawa ekspozycja.
ja bym zrobiła to na poziomo,ale to tylko moje zdanie.
~blazej3131    16.12.2008 @20:03:47
ej dawaj nowe zdjecia!
_______
Nie daję samych rewelacji, używam całą skalę ocen.
~xxadusiaxx    18.10.2008 @10:28:58
no tak.. wiem..
dzieki za krytyka bo dzieki temu wiem co musze poprawic..
~xxadusiaxx    17.10.2008 @18:50:46
w sumie.. ale gdyby była data to pisaliby ze nie potrzebnie..
~xxadusiaxx    16.10.2008 @21:21:16
niestety musiałam.. :/ gdybym nie ucięła byłoby datę widac..
~kualalumpy    12.10.2008 @18:57:49
Dziękuję . : )
~KsyfkiBrak    07.10.2008 @23:46:40
Dzięki
~blazej3131    05.10.2008 @17:33:20
to znajdz ja!!
_______
Nie daję samych rewelacji, używam całą skalę ocen.
~blazej3131    05.10.2008 @14:46:13
ej co taki zastój!!!!
_______
Nie daję samych rewelacji, używam całą skalę ocen.
~blazej3131    15.09.2008 @17:13:51
chodzilo mi o to zebys zobaczyl zdjecia z obozute mewy sa z dzwirzyna
_______
Nie daję samych rewelacji, używam całą skalę ocen.
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt